piatok, marca 07, 2008

Načo je to dobré?

Čo vlastne chcem povedať mojim blogom? Ani neviem, ale chcem to vyskúšať. Páči sa mi občas niečo napísať a prečitať si reakcie ľudí. Rozhodne som zvedavý, koľko tém nájdem, o ktorých viem napísať aspoň zopár riadkov a chcem sa s tým podeliť s inými.

4 komentáre:

Radoslav Harman povedal(a)...

Cau! Super, ze si si tiez zalozil blog. Ja pisem blog uz od leta minuleho roku a napriek vsetkej mojej pretazenosti (rodina, vyuka, vyskum) ma stale neopusta nazor, ze som urobil dobre. Niekedy musime skocit na pivo. Nech sa Ti a Tvojmu blogu dari!

Pavel Chalmovianský povedal(a)...

Ahoj Rado! Vďaka za želanie. Musím povedať, že som sa už dlhšie pohrával s myšlienkou urobiť blog, ale deblokovalo ma až popozeranie si Tvojho pekného blogu. Potom som si povedal, že aj ja chcem.

Nečudujem sa, že Ťa ten názor neopúšťa.

Na pivo sa teším.

Lukas Tencer povedal(a)...

Prajem veľa šťastia pri ďalšom rozvíjaní blogu, zatiaľ sa mi páči. :)

Pavel Chalmovianský povedal(a)...

lukas: vdaka, povzbudenie je vzdy fajn!